הדעה שלך חשובה לנו

שירות לתושב

 איך היית מגדיר/ה את חוויית השירות הכללית שלך בביקורך ?

 איך היית מגדיר/ה את היחס והאדיבות של הנציג/ה שטיפל/ה בך?

 האם הרגשת שהנציג/ה שטיפל/ה בך הפגין/ה מקצועיות ובקיאות בנושא פנייתך?

איך היית מגדיר/ה את הזמן שנדרש לטיפול בפנייתך מרגע הגעתך?

בשורה התחתונה, האם הנושא עבורו הגעת היום לעירייה טופל ונסגר?

המשוב שלך עוזר לנו לשפר את השירות

ולתת חוויה טובה יותר לתושבים