הדעה שלך חשובה לנו
שירות לתושב
איך היית מגדיר/ה את חוויית השירות הכללית שלך בביקורך ?
איך היית מגדיר/ה את היחס והאדיבות של הנציג/ה שטיפל/ה בך?
האם הרגשת שהנציג/ה שטיפל/ה בך הפגין/ה מקצועיות ובקיאות בנושא פנייתך?
איך היית מגדיר/ה את הזמן שנדרש לטיפול בפנייתך מרגע הגעתך?
בשורה התחתונה, האם הנושא עבורו הגעת היום לעירייה טופל ונסגר?
המשוב שלך עוזר לנו לשפר את השירות
ולתת חוויה טובה יותר לתושבים